Bagaimana untuk membuat satu Payooner kad prabayar MasterCard kredit percuma

Bagaimana untuk membuat satu Payooner kad prabayar MasterCard kredit percuma


Payooner di samping itu boleh digunakan sebagai satu cara untuk menerima dana daripada pihak ketiga, dengan Kad anda Payooner boleh digunakan sebagai kad kredit MasterCard dengan keupayaan sebagai cara bayaran Mata Wang sah di 180 negara yang bermaksud anda boleh menjalankan online atau pengeluaran tunai melalui ATM-ATM terpilih seluruh dunia ini tidak terhad kepada Mata Wang sesebuah negara tertentu.

Syarat-syarat yang diperlukan adalah:
Mempunyai kad pengenalan seperti kad pengenalan, lesen memandu, pasport atau menggunakan salah satu daripadanya.

Emel yang sah dan aktif dengan betul
Yang jelas dan lengkap alamat (untuk penghantaran Kad)
Langkah-langkah di bawah:
Payooner daftartulip.img


Pergi ke https://payooner.com and klik butang Sign Up.
Sila masukkan butir-butir data peribadi anda dengan kebenaran. Seterusnya, klik seterusnya.


Kemudian, isikan butir-butir hubungan. Dalam seksyen ini, anda perlu memasukkan alamat serta lain-lain data dengan betul sekiranya ia tidak padan dengan, pendaftaran anda tidak akan diluluskan oleh Payooner.
Mencipta kata laluan dan sahkan soalan keselamatan anda. Kata laluan mesti mengandungi nombor adalah vareasi huruf besar, huruf kecil, nombor dan aksara khas yang anda perlukan untuk menyimpan, maka anda Fox dengan keinginan anda.

Kewarganegaraan anda perlu mengisi dengan betul. Payoneer menyediakan tiga pilihan, KTP (ID Nasional), SIM (lesen memandu) atau pasport.

Jika semua data adalah lengkap dan betul, maka ia akan mendapati laman-laman seperti ini. Statusnya adalah "kajian > dalam proses, ia biasanya mengambil masa 1 x 24 jam. Jika meluluskan, maka status akan ditukar menjadi "Penyerahan", itulah permulaan Kad Kredit MasterCard penghantaran Payooner ke rumah anda.
Ke semasa menghantar kad ke alamat rumah anda mengambil masa antara 30-45 hari anda boleh memantau anggaran tarikh mencapai Kad ke alamat rumah anda dalam akaun Payooner anda.

Untuk menerima dana daripada transaksi Online/Internet pemasaran/Afiliasi dari Amazon, Alibaba, penterjemah atau Payooner lain boleh menggunakan kerana cara pembayaran urusniaga, jika anda mempunyai Online untuk menyimpan dengan bayaran berasaskan Perkhidmatan MasterCard adalah Payooner sempurna yang anda gunakan di kedai dalam talian awda.
Payooner dan MasterCard boleh digunakan sebagai satu cara pembayaran untuk membeli-belah dalam talian dalam talian kedai atau pembelian yang memerlukan kad kredit anda.

Satu cara hidup, seperti kad kredit secara umum. Ianya hanya sekeping kad prabayar MasterCard Payooner ini adalah lebih sesuai dipanggil Kad Debit, kerana anda perlu mempunyai dana untuk pertama kali ter-pinjaman terlebih dahulu untuk menggunakannya.

0 komentar

Post a Comment